OKUL SERVİS ŞOFÖRLERİ VE REHBER PERSONELLERİ İÇİN "ETKİLİ İLETİŞİM SEMİNERİ DÜZENLENDİ"
Boyabat İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü Tarafından, Kentte Taşımalı Eğitim Sistemi Kapsamında Çalışan Servis Şoförlerine Ve Rehber Personellerine Yönelik 'Etkili İletişim' Konulu Seminer Verildi. Seminerde Konuşan İlçe Milli Eğitim Şube Müdürü Vedat Bozkurt, Öğrencilerin Sabah Anne Ve Babasından Sonra Karşılaştıkları İlk Kişilerin Servis Şoförleri Ve Rehber Personelleri Olduğunu Belirterek, Bu Hususta Şoförlerin Ve Rehber Personellerinin Öğrencileri Sıcak Ve Güler Yüzlü Karşılanması Gerektiğini Vurguladı. Şoförlerin Ve Rehber Personelin, Öğrenciler İçin Bir Model Olması Gerektiğini Anlatan Bozkurt, Şöyle Konuştu: ''Servis Şoförlerimiz Ve Rehber Personelleri İyi Bir Model Teşkil Etmelidir. Ve Buna Göre Davranmalıdır. Bu Çerçevede Tavır Ve Tutumlar Çok Önemli Bir Hal Alıyor. İletişim Kurallarına Uyulmaması Halinde İletişim sorunları Yaşanabileceği Uyarısında Bulunan Bozkurt, Sağlıklı Bir İletişim İçin, Karşımızdaki Kişilere Saygı Duymak, Onların Varlığını Kabul Etmek, Önemli Ve Değerli Olduklarını Hissettirmek, Gerçekçi Ve Doğal Davranmak. Ve Son Olarak Empati Kurmak Gerekir.'' Dedi.